black-car-pictures-2.jpg

K O R D U M A   K I P P U V A D   K Ü S I M U S E D  [  K K K  ]

Kas Teie kaudu on võimalik tellida kõiki uusi mudeleid?

Täpse mudelivaliku, saadavuse ja hinnainfo saamiseks palume võtta ühendust meie kontaktivormi kaudu. See sõltub konkreetsest ajast ja meie partnerite poolt pakutavast  hetkevalikust, mis on pidevas muutumises.

Kas kliendil on võimalik Teie poolt pakutavaid uusi sõidukeid ka varustuse osas komplekteerida?

Meie poolt pakutavad sõidukid on komplekteeritud ning väljas meie koostööpartnerite salongides seega varustuse, värvi jmt. osas muudatusi kahjuks teha ei saa. Samas on senise praktika kohaselt olnud sõidukid tublisti üle keskmise varustuses ning omalt poolt saame läbi oma Eesti koostöö partnerite pakkuda erinevat lisavarustust ja selle järelpaigaldust.

Kui pika tellimisajaga peaks klient uue sõiduki ostu korral arvestama?

Tellimisaeg sõidukitel puudub, kuid tuleb arvestada transpordile ning paberimajandusele kuluva ajaga. Meie üldine soovitus on arvestada 30. päevaga, kuid senises praktikas on läinud kiiremini. (al. 5. kuni 22. päevani)

Milline on teie poolt müüdavate sõidukite taust?

Kõik meie poolt pakutavad uued sõidukid pärinevad importriigi kohalikust margiesindusest, omavad üleeuroopalist garantiid ning on mõeldud kasutamiseks põhjamaises kliimas. 

Üldjuhul me seda ei tee, kuid see oleneb eelkõige kliendi poolt pakutavast sõidukist ning hinnanägemusest. Peamine eeldus on, et sõiduk omaks kontrollitavat hooldusajalugu, puhast avariilehte ning sobituks meie ettevõtte profiiliga.

Kas Teie ettevõte pakub ka liisingut?

Northstar Motors ise liisingut ei paku, küll aga teeme koostööd kõigi suuremate krediidiasutustega Eestis. Meie soovitus on küsida pakkumist mitmelt poolt, kuid alustada tasuks ilmselt oma kodupangast.

Kas Te ostate tagasi ka kliendi vana sõiduki?

Milline on teie poolt müüdavate sõidukite taust?

Meie poolt pakutavad kasutatud sõidukid on reeglina ostetud Euroopa suurimatest oksjoniportaalidest või ametlikest esindustest. Peamised importriigid on Saksamaa, Rootsi ja Holland. Aegajalt oleme toonud sõidukeid ka mujalt (kliendi soovil), kui müüja on meie hinnangul piisavalt usaldusväärne ning müügikuulutuses toodud info vastab kontrollimisel tõele. 

Kõigil meie poolt pakutud sõidukitel on kontrollitav margiesinduse hooldusajalugu ning nad on tehniliselt väga heas korras. Suurem osa neist, tulenevalt läbisõidust ja väljalaske aastast, hoolduste vahele jääval perioodil lisainvesteeringuid ei vaja. Osadel meie sõidukitel kehtib veel ka lisaks tehase garantii.

Kas sõidukid omavad
kontrollitavat hooldusajalugu?

Kas teie ettevõte pakub ka liisingut?

Northstar Motors ise liisingut ei paku, küll aga teeme koostööd kõigi suuremate krediidiasutustega Eestis. Meie soovitus on küsida pakkumist mitmelt poolt, kuid tavapäraselt saab klient parimad tingimused kodupangast.

Kas Te ostate tagasi ka kliendi vana sõiduki?

Üldjuhul me seda ei tee, kuid see oleneb eelkõige kliendi poolt pakutavast sõidukist ning hinnanägemusest. Peamine eeldus on, et sõiduk omaks kontrollitavat hooldusajalugu, puhast avariilehte ning sobituks meie ettevõtte profiiliga.

Kas Northstar Motors teostab hindamisakte liisingu jaoks?

Ei, hindamisakte Northstar Motors ise ei tee, küll aga on meil partnerid, kes on aktsepteeritud kõigi Eesti krediidiasutuste poolt ning kelle juures laseme ise akti ära teha, kliendil sellega lisamuret ei ole. Hindamisakti hind kliendile on vahemikus 60-125€, tulenevalt panga poolt  nõutud hindaja hinnakirjast.

NORTHSTAR MOTORS OÜ

MEISLI 6, TARTU, 50106

+372 5268 669

+372 5554 8215

INFO@NSMOTORS.EE